September - December

 Firade Mamma, hon fyllde 45 år. Men annars så hände faktiskt inte så mycket i September.
 
Fotade väldigt mycket höstbilder. vilka snyggingar jag har på bilderna, måste säga det asså :) Oktober var faktiskt ganska chill månad. Gjorde inte så mycket speciellt . 
 
Såg väldens bästa film.... Hunger games catching fire Den var såååå bra. Man kan verkligen säga att den var bättre än första filmen, fast den slutade dock väldigt dåligt. Eller ja inte dåligt men ganska spännande, typ som om att man inte ville att den skulle sluta :D Skule nog kunna se den igen, fast jag skulle nog vänta några månader till så jag glömer lite iallafalll.Vi tog fram julgranen, den blev jätte fin. Vi brukar alltid att ta fram julgranen fösta advent. Kan tyvärr inte ha en riktig gran för jag är ganska allergisk mot deras barr, inte kul allt :(
 
December, ja vad ska man säga där. Jooo julafton :) Fick jätte mycket bra presenter, blev jätte glad för dem :D Fast det var lite tråkigt att ha julafton utan snö, men jag är ändå glad att det inte hade kommit något. För det blir jätte halt på våra vägar när det är is. Ganska skönt också för att då kanske den inte är snöslask på min födelsedag :D 
 
 
 


denice eriksson

Sv: ja :(

Svar: Kan jag tänka mej
Linnea Nordvall

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: