Nya selar

Som ni kanske ser på rubriken så jag mina nya selar kommit. Jag och Hanna beställde och mätte på kaninerna förra Fredagen. Och så beställde jag två selar, en lila till Smilla och sen en jeansfärgad till Smulan. Blev jätte nöjd med dem. Iallafall så, för några dagar sen så fick jag ett mejl från Gnagarboden (där jag köpte dem) att det hade varit en brand i postens datahallar. Så det skulle ta några veckor till om man inte ville att Schenker (något post företag) skulle skicka den ist. Och det var inga problem för mig. är såå glad.
 
Jag var ute med kaninerna direkt jag kom hem, var redan mörkt då så det blev en lite snabbis. Bara för att se hur dem reagerar på dem nya selarna. Jag var först ute med Smulan, så fick Smilla springa inne medans. Smulan brukar vara den som alltid sitter still och inte vill springa alls. Och Smilla som springes as mycket, men nu var det helt tvärtom. Har inte kunnat att vara ute med dem så mycket för dem har vuxit ur sina gamla selar. Och jag har inte haft pengar till att köpa nya selar till dem. Men nu hade jag det. Jag glömde tyvärr att ta kort på dem med selarna på, men ni ska allafall få se hur selarna ser ut. Och sen så köpte jag ett koppel, 2.5 meters. Jag behövde verkligen ett nytt koppel, som var långt. länk till Gnagarboden
Denv kanske ser lite blå ut men det är lila.
Ser lite svart ut men det är jeansblå
2,5 meters koppel. 
 


Fumbling For Dreams

Hej! Håller på att få igång mitt företag som heter Fumbling For Dreams som säljer egengjorda drömfångare av naturmaterial. Skulle betyda väldigt mycket om du ville kolla in och slänga en kommentar om ev. förbättring av sida och produkter. Ber om ursäkt om du inte vill ha sådana här kommentarer, annars tackar jag på förhand! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: