Att göra 2014

År 2014 ska jag:
  •     Jag ska förbättra mina betyg. Vill ha högre betyg när jag går ut 8 i sommar.
  •     Ska ut med mina kaniner mer. Försöka att gå ut med dem minst 3 gånger per vecka. 
  •     Jag ska äta bättre. Och träna mer (asså motionerna mer och sånt) speciellt under sommaren.
  •     Träna upp mitt självförstroende, ska tro mer på vad jag gör/kan.
  •     Ska satsa mer på bloggen. 
  •     Ska försöka att inte tjaffsa. Och hålla fast vid dem som står mig nära.
  •     Göra ett schema, där jag skrivet upp när jag har exempel, läxor, blogginlägg och sånt viktiga saker.
 


Annika

Söt kanin!

Svar: Tack :D
Linnea Nordvall

Hanna

Åh älskar alla målen, gooood lil! ❤️ Vi får dra ut och springa tillsammans någon dag på landet 😍❤️

Svar: självklart <3
Linnea Nordvall

H A N N A ♥

Vad gör du på söndag? :DDDD

Svar: Haha vara med dig :D
Linnea Nordvall

Hanna

Vi ska springa 😍♥️♥️

Svar: Men kaninerna ?
Linnea Nordvall

Stephanie Ampel

oj vad söt!

Svar: Tack :D
Linnea Nordvall

Linnéa Alpsten

Bra löften, kämpa på! :) Söt bild för övrigt :)

Svar: Aaa blev ganska nöjd med löftena :) tack
Linnea Nordvall

Josefine

Haha, jajo de vare också! :D

Svar: :D
Linnea Nordvall

coffeeandcupcake.blogg.se

Söt kanin :) Skulle va kul om du ville kika in på min blogg och lämna ett avtryck :)

Svar: Tack
Linnea Nordvall

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: