Försenat inlägg

Jag skulle ha lagt ut detta inlägg igår, men jag var för trött när jag kom hem från stallet. I dag var jag i uppsala med mamma. Vi skulle åka till Hööks för att jag ville köpa nya ridbyxor. Jag tycker att ridbyxor är dyrt, så jag köpte dem billigaste. det var CRW comfort ridbyxor. Dem är helt svarta bara. Men dem är jätte sköna att ha på sig, dem var också väldigt stretsiga. Vilket inte mina gamla var så jätte mycket. Iallafall när vi hade varit på Hööks. Så åkte vi till Grändby centrum. Skulle kollao m jag hittade en bra tröja som jag kunde rida i. Jag hittade en tröja på Gina. Iallafall så här ser dem ut.
 
 


H A N N A ♥

Aa, ridbyxor är verkligen GYRT HAHAHAHAH

Svar: NÖJD, du stavar också fel...
Linnea Nordvall

Linnéa Alpsten

Fina plagg :D

Svar: tack
Linnea Nordvall

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: