Photoshop

Har typ blivit beroende av att göra citatbilder på Photoshop. Jag blev sjukt nöjd med bilderna. Har börjat att tycka om att fixa bilder på Photoshop igen. Förut tyckte jag bara att det var jobbigt och jag hade inte några ideer som jag kunde använda. Hoppas ni gillar bilderna :)
 
 
Min favo
 
 
 
 


Moa

Hej! Gud vad fin blogg du haar :) Undrar bara vilken kamera och vilket redigeringsprogram du använder, samt om du kunde kika in en sväng på mina bilder! Kram

Svar: Tack :) jag har en nikon D3000, och jag använder Photoshop CS2. Visst :D
Linnea Nordvall

MissLovato

Hej!
Gillar du Demi Lovato? Titta gärna in på min blogg för daglig uppdatering med nyheter om Demi. Vi försöker nu också att få Demi att komma hit till Sverige så det skulle vara jättesnällt om du ville hjälpa till! Info finns på bloggen misslovato.blogg.se
Tack på förhand.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: