Måste ändras...

Jag måste verkligen ändra på mitt dygn. Under jul lovet har jag varit jätte dålig på att gå och lägga mig i tid, och gå upp tidigt på morgonen. Det kanske inte bara är jag som är dåligt på att gå och lägga mig i tid när man har lov. Jag har liksom gått och lagt mig vid 12-1 tiden och gått upp typ vid 10-11 varje dag nästa hela jul lovet, visst kanske inte är så jätte sent för vissa, men när jag inte får sova så mycket på nätterna så blir jag jätte trött och hängig under dagen. Och i vanliga fall så går jag och lägger mig vid 9 tiden på kvällen. Fast jag brukar inte somna på engång, utan jag brukar titta på tv ibland och hålla på med mobilen och kolla bloggar och sånt. Iallafall tillbaka till ämnet. Måste verkligen ändra på det. Speciellt nu är skolan börjar igen, och man börjar att få läxor och sånt. 
 
På onsdag så börjar jag skolan igen, skulle gärna ha längre lov. Men det är ju snart sportlov igen, så det är ju inte så långt kvar. Ska verkligen att försöka att gå och lägga mig vid 9-10 tiden och verkligen sova då. Och gå upp vid halv 7 som jag brukar göra på skolan dagar. När man har sovit i typ 9 timmar så känns det väldigt bra i kroppen, man känner sig pigg och orkar mer. Och klarar av skoldagen utan att man känner att man är trött och ofokuserad. Hoppas att jag kan hålla mig till mina tider sen när skolan börjar. Och ha dem tiderna på helgerna också jag inte hamnar tillbaka till sena tider igen. 
 
Brukar ni också gå och lägga er sent och gå upp sent på loven eller är det bara jag?
 
 
 
 


Anonym

Hahaha samma här!!

Svar: Va bra att jag inte är det ända :D
Linnea Nordvall

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: