Kvälls inlägg

Eller ja det är ju inte riktigt så sent på kvällen men ändå. Dagen har vait ganska chill, har inte gjort så mycket idag faktiskt. Gick upp hyffsat tidigt halv 10, skulle möta upp Hanna kl 11 så jag hade go tid på mej. Det första jag gjorde var att hoppa in i dushen, föna håret, sminka mej, och klä på mej, Tog typ 1 timme för att allt det. I vanliga fall tar det typ 30 min, men jag stressade inte alls i morse. Gav mat till kaninerna, och såklart käka frulle :D Åt mjölk med honungspuffar.. Mmm goottt. Och tillslut var kl 11 och jag gick iväg till Hanna :D 
 
Hanna och jag satt nästa hela dag vid datan och redigerade bilder på Photoshop. Har blivit helt besatt att redigera bilder på Photoshop. Vi kollade lite på serier också :D Gick ut en sväng med Hugo, han behövde gå ut. Vi kom på att vi skulle gå ut och fota videung... Men vad tror du hände ingen av våra kameror hade batteri, INGEN AV DEM. Så ja det blev ju inte av. Ska se hur det ser ut i mon om vi kan göra det i mon ist :) Hoppas på det iallafall, kanske kan man få lite fina bilder på videung, tog faktiskt inga bilder på det förra året.
 


Moa

Vad för kamera använder du? :)

Svar: Nikon D 3000 :D
Linnea Nordvall

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: