Dagens nyheter

Hej alla ni fina läsare! Nu kommer jag in här igen, med lite nyheter. Jag ska börja blogga igen, men inte o närheten av hur jag gjorde förut. Jag kommer ta det otroligt lugnt med bloggandet, ingen stress eller måsten. Prioriterar skolan före allt annat, och det är mycket som ska göras där. Dessutom har jag inga bloggidéer till en "bloggblogg". Detta kommer mer bli som en dagbok, eller nja.. Hur ska jag förklara det nu då? Jag satsar på 1-2 inlägg varje dag, inte mer än så. Ibland blir det kanske en dag utan bloggen, men jag återkommer utan "förlåt att jag inte bloggat" tjaffset. Jag kör mitt eget race, vill ni hänga med på tåget så gör det gärna, men annars kiv av. :)
 
Nytt år, nya möjligheter brukar jag ju säga, right? Vi kör på något nytt som kommer bli bra, sålänge det slipper bli stress. 
 
Min design har Hanna gjort btw. 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: