4 januari

Godmorgon vaknade väldigt tidigt för att vara jag, jag vaknade kl 6 och kunde inte somna om. Fast jag gick inte upp direkt jag låg och drog mej till typ 10 så typiskt mig. På morgonen så ska jag bara ta det lungt behöver inte stressa ett dugg, ska vara hos Hanna kl 12 ska hänga med henne till stallet när hon ska rida, ska träffa den nya hästen som låter helt gudomlig. Hoppas på att någon i Hannas grupp får rida den idag så jag får se hur den ser ut när den är i gång liksom. 
 
Iallafall ska jag inte göra så jätte mycket idag, tror att det bara blir en slappdag eftersom dem har sagt på vädret att det ska regna hela dagen och då är det inte då kul att vara ute. Ska faktiskt fråga Hanna om hon kan hjälpa men med det sista till bloggen idag.
 
 
 




Carolina - Stall Assla

Åh jag som fick dra mig själv ur sängen jag ;)

Svar: Haha, Jaa i bland är det bara skönt att ta det lugnt på morgonen :)
Linnea Nordvall

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: